Forum Akordeonistów Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Samouctwo - Cudzouctwo - Nieuctwo
Autor Wiadomość
lajkonix 

Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: Sob 10 Gru, 2011   Samouctwo - Cudzouctwo - Nieuctwo

Na początek słowo wyjaśnienia:
Akordeon - ognisko muzyczne (a nadal pozostaje moją miłością). Trąbka SM I i II stopień ( niestety niepraktykujący już, wisi dla ozdoby i pamięci na ścianie).
Zatem w kwestii akordeonu jestem jakby półsamoukiem. Takim w rozkroku. I z tego powodu poczuwam się uprawniony do wydania poniższej (ciągle jednak subiektywnej) opinii:

WSZYSCY JESTEŚMY SAMOUKAMI

Zarówno amatorzy jak i uczniowie SMów i studenci AMów - muszą się nauczyć SAMI. Nikt za nich nie rozczyta nut, nie wyćwiczy palców, nie opanuje miechu. Uczniowie i studenci mają tylko specyficzny reżim nauki, którego nie doświadczają pozaszkolni amatorzy.

Jednak zarówno jedni jak i drudzy nie osiągną wyników bez tego co ich łączy - bez miłości do instrumentu i muzyki. To jest wspólny mianownik który winniśmy uszanować.

Wiem że termin "samouk" jest głęboko zakorzeniony w naszej mentalności i nawet ma po trosze pejoratywny charakter. Tego się pewnie nie da już zmienić. Jednak mozemy się starać sznować pasję naszych braci i wysiłek wkładany samodzielnie w zrozumienie i opanowanie instrumentu. Nie szczędźmy im pomocy! Wszak to także leży w naszym interesie - by cyja stała się bardziej popularna niż wszechogarniające nas nieuctwo.

Półsamouk

Lajkonix
panta rei - wszystko w płynie

scandalli 
Klub Forumowicza

Wysłany: Śro 14 Gru, 2011   

Cytat:
Półsamouk

Skoro wszyscy jestesmy SAMOUKAMI to czemu podpisujesz sie POLSAMOUK??

lajkonix 

Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: Czw 15 Gru, 2011   

Ano zwróć uwagę Drogi Scandallu jak autor skontruował swój utwór.