Forum Akordeonistów Strona Główna
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: doniec
Śro 15 Lut, 2012
Prośba o nuty.
Autor Wiadomość
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1018
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012   

Dokładnie. Aby zrobić karierę. Trzeba coś nowego wymyślić. Pokazując (odtwarzając) Innych nic nie zdziałamy. Ludziom się dopiero spodobamy jak im coś nowego pokażemy. Czego wcześniej nie słyszeli/nie znali. Przykładem MOTION TRIO... nie jest zwykłym zespołem jakich masa. Pokazują całkiem inne brzmienia akordeonu. I dzięki temu zrobili taką karierę.
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
doktorek 


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 22
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012   

motion trio wcale takie super nie jest. to nie jest wybitna muzyka. wybili sie bo nikt wczesniej nie gral prostych melodyjek. ale teraz sa na równi pochyłej i grają coraz większa chałture.
 
     
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1018
Wysłany: Śro 15 Lut, 2012   

Hahahah... Doktorek. Prosze.. nie odzywaj się jak sie nie znasz :) Jeżeli nie wiesz co pisać. To pisz może w tematach w których jesteś pewien. Motion Trio to jedno z najlepszych na świecie. Cały czas grają swoje coraz nowsze kawałki. Chłopie... :)

[ Dodano: Sro 15 Lut, 2012 ]
doktorek napisał/a:
wybili sie bo nikt wczesniej nie gral prostych melodyjek



Haha :) melodyjek? prostych?
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
andree9
[Usunięty]

Wysłany: Czw 16 Lut, 2012   

coz porownywac motion trio.wystarczy kolego ze pojedziesz na przeglad kapel i zespolow ludowych.tam spotkasz chalturnikow,samoukow,muzykow z krwi i kosci,ludzi ktorzy w tym gatunku muzyki osiagneli ow wspomniany profesjonalizm
 
     
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1018
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012   

andree9 napisał/a:
,ludzi ktorzy w tym gatunku muzyki osiagneli ow wspomniany profesjonalizm


Sie składa, ze chodze. I czesto gralem. Na klawiszach... I takich co osiagneli ten ow proff... jest moze Jedna osoba na 100. Jeszcze nie zawsze.
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
andree9
[Usunięty]

Wysłany: Czw 16 Lut, 2012   

nie mam zamiaru pisac ilu,ale mysle ze nie bywasz na takich dzamprezach,skoro mowisz ze jeden na 100?wywijaja nie tylko na klawiszach ale i na trzyrzedowkach itd.z pewnoscia zawezyles i to bardzo ich grono. fakt pozostaje faktem.porownania monton trio...........moze jeszcze czeslawa? :shock:
 
     
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1018
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012   

Bywam. Teraz mniej ale bywam. I mowie o gosciach ktorzy graja ludowizne ale naprawde konkretnie. Gdzie robia kawal dobrej roboty, i robia to porządnie.

A Czesława znam osobiście. I Wcale nie gra źle.
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
lajkonix 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 869
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: Czw 16 Lut, 2012   

cinszcz napisał/a:
Tak to wyszło w moim wykonaniu .....


Cinku, pamiętaj, że amatorzy skonstruowali Arkę Noego, zaś profesjonaliści skonstruowali Titanica...
Dla mnie jest ok, jeśli tylko przynosi Ci to radość.
Lajkonix
panta rei - wszystko w płynie
 
     
doniec 
Główny Administrator Portalu



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 2240
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012   

a wiecie, jaka jest różnica między amatorem, czy grającym dla własnej przyjemności a tymi, którzy uczą się w szkole muzycznej?

Jeśli poprosi się amatora o to, żeby nagrał jakieś kawałki, które gra, to albo to robi, albo ma już nagrane.

A jeśli poprosi się ucznia SM to mówi:

scandalli napisał/a:
Moze i nagram.


może i nie :P

uwaga! proszę nie przywoływać tu akordeonistów typu p. Giziewskiego i innych :P
_________________

 
 
     
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1018
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012   

Ja dałem tylko przykład, jaki mogę prawnie dać.

A nagrać mogę.
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
doniec 
Główny Administrator Portalu



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 25 Sie 2008
Posty: 2240
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012   

to nagraj :P
_________________

 
 
     
lajkonix 

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 26 Lis 2011
Posty: 869
Ostrzeżeń:
 2/3/5
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012   

doniec napisał/a:
.... amatorem, czy grającym dla własnej przyjemności a tymi, którzy uczą się w szkole muzycznej?


Kochany Dońcu,
Kochany Dońcu (cmok, cmok, cmok),

A niech Cię chuda gęś kopnie! Tak celnie i dyplomatycznie to ująłeś. Dokładnie tak jak ja tę kwestię rozumiem, z drobnymi modyfikacjami, które wyłuszczam poniżej.

Są AMATORZY i są PROFESJONALIŚCI.

Zarówno amator jak i profesjonalista mogą zagrać najpiękniej jak umieją.
Ale także zarówno amator jak i profesjonalista mogą odwalić CHAŁTURĘ.

Nie odwalajmy chałtury. Grajmy najpiękniej jak umiemy. Amen.

Lajkonix
 
     
doktorek 


Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 22
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012   

scandalli napisał/a:
Prosze.. nie odzywaj się jak sie nie znasz


to ty sie nie znasz. albo przynajmniej nie znasz mnie. czy jeśli mam inne zdanie niz ty to oznacza to ze sie nie znam?

myślę, że nie tylko ja mam takie zdanie na temat motion trio tylko nie wiem czemu inni boja sie o tym głośno mowic tylko mowia miedzy soba.
 
     
scandalli 
Klub Forumowicza



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 13 Mar 2010
Posty: 1018
Wysłany: Pią 17 Lut, 2012   

Wiesz. Widzę, że z Tobą sie na niektóre tematy nie dogadamy. Patrzymy na to ze strony profesjonalnej.
_________________
Miłośnik J.S.Bacha
 
     
miras 
Główny Administrator Portalu



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 2275
Wysłany: Sob 18 Lut, 2012   

Słuchajcie, temat dotyczy prośby o nutu,chcecie gadać o czymś innym to załóżcie sobie osobny temat.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12